Saturday, October 18, 2008

The End?




Bismillahirrahmanirrahim,
Alhamdulillahi Bini'matil Islam

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Setelah seminggu lebih (agaknya) tidak menulis entri yang baru akhirnya jari ini berasa rajin untuk memuatkan tulisan yang baru. Entri ini hanya sebagai memori.(sila abaikan)

Hari ini, agaknya sudah kali ke-7/8 komputer ini mati dan hidup semula (cuak x?). Mungkin kerana hardware2 sudah rosak dimakan masa dan mungkin juga disertai virus-virus dan spyware-spyware yang sangat kecil tetapi diabaikan anti-virus? Inilah sunnah dunia ini yang siapapun tidak boleh terlepas walaupun komputer.(Apatah lagi manusia?)

Agaknya mungkin ia sudah tidak boleh duduk lama di atas meja komputer ini dan sedang menunggu penggantinya yang akan tiba tidak lama lagi(heh). Saya rasa komputer ini mungkin sudah berusaha sebaik mungkin untuk berkhidmat untuk penggunanya dan sudah tidak sabar berehat..(mungkinkah begini harapan para qudama'/orang-orang yang terdahulu?)

Tidak lama lagi pelapis yang lebih baik akan meneruskan perjuangannya (AMD Phenom X4 9550).Insya-Allah.

Baiklah tamat kisah komputer.

Semakin hari, umur semakin sedikit dan tempoh percutian yang panjang ini akan berakhir tidak lama lagi..(esok). Peperiksaan juga semakin nhampir tetapi silibus masih belum ditamatkan..mungkin malam ini perlu OT. Do'akan yang terbaik..

(Masih belum tulis entri raya)
Salam..

No comments: