Thursday, November 13, 2008

Cuti ini

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

alhamdulillah, tamat sudah silibus pelajaran akademik tingkatan dua dan akan melangkah ke tingkatan tiga tidak berapa lama sahaja lagi. Peperiksaan akademik baru-baru ini nampaknya tidaklah semudah yang dijangka. Apabila dikatakan susah maka orang yang mendengar akan menjawab,

"tula..sape suroh jadik imam.."

Tetapi peperiksaan akademik sudah berlalu dan kini peperiksaan yang lain sedang berlangsung. Peperiksaan akhir tahun. Semoga tetap komit dan tetap tsabat saya doakan kepada para pembaca blog. Serta selalulah doakan saya

Rencana membeli komputer terpaksa ditangguhkan hingga akhir bulan kerana MAIWP mungkin mempunyai masalah dalam menjalankan tugas. Semoga dipermudahkan urusan-urusan mereka.

Pagi tadi, sedang saya bersantai mendengar alunan suara Da'i Nada, tiba-tiba hati saya tergerak berbasikal di kawasan perumahan yang belum saya lalui semuanya semenjak saya tinggal di taman keramat ini. Sangat menyegarkan berbasikal di pagi hari serta mendengar instrument(takde kaitan). Tetapi niat itulah penentu suatu perkara itu adat atau ibadat. Jangan lupa.

Nampaknya, mungkin itu sahaja yang boleh dikongsikan buat masa terdekat ini. Sekian, wassalam. Ikhlaskan niat.

-Penulisan novel-masih pada tahap berangan.

No comments: